...........|| Friday, August 11, 2006 ||

PeNguMuMan

Assalamu’alaikum

Apa kabar blogger tercinta…
Hari ini cuaca di sekitar tempat ku mendung, tapi belum turun hujan lagi. Hujan pagi subuh tadi, itupun hanya sebentar. Hm..suasananya jadi dingin-dingin gimana gitu…..
Anyway, sebenarnya hari ini saya berencana balik kampung, tapi bukan balik Indonesia, balik ke kampungnya suami. Rencananya mungkin akan tinggal agak lama di sana. Sebab kamipun sudah lama tidak balik. So, kemungkinan besar saya off dulu dari dunia perbloggeran..he..he..
Sebenarnya disana bisa juga main internet, tapi pekewuh dengan yang empunya rumah.
Kepada semua blogger yang berkunjung ke sini, enjoy your day..enjoy visiting. And sila tinggalkan pesan atau apa-apa komen di SB saya. Insya Allah nanti kalau saya balik, saya berkunjung balik ke blog anda. Okay…have a nice day….
Bye..

Wassalamu’alaikum

 1 Comments:

At August 11, 2006 2:25 PM, Blogger Mama Zaza said...

"pulang kemana jeng? berapa lama? enjoy your mudik yaaa.... :)

blogger? gpp deh ditinggal bentar aja. met mudik yaaaa....."

 

Post a Comment

<< Home